Tuesday, July 28, 2009

video

No comments:

Post a Comment

SaLam DaRi SaKuRa..


hello

abah ku sayang..

abah ku sayang..
ni lah abah aku.. aku sayang sangat kat dia.. walaupun umur abah dah 53tahun, tapi abah still nmpk muda sebab abah suka senyum dengan semua orang... abah mmg cool...

my mom...

my mom...
ni pulak mak aku...sebenarnya susah nak amik pic mak aku ni..tapi nasib aku dapat jugak amik pic dia...hehehe...

kakak aku...

kakak aku...
ni la kakak aku..dia ni sbnrnyer keje smbil smbng belajar dkt UKM.. Alhamdulillah,dia akan dapat degree tak lama lagi.. Tahniah..

adik2 aku...

adik2 aku...
buat lela,tahniah sebab dapat jugak ko masuk asrama.. buat enje,blajar rajin2, smpai dapt result cmrlng..

tompok ku...

tompok ku...
ni lah kucingku yang paling gedik dalam dunia....